VIDEO

PRIVĀTRENIŅOS IZMANTOJAM NETIKAI FITNESS NŪJAS, BET ARĪ.....


INDIVIDUĀLA PIEEJA INDIVIDUĀLIEM TRENIŅIEM ABS


GATAVOJAMIES BALTIJAS ČEMPIONĀTAM FITNESĀ UN BODĪBILDINGĀ 4 JŪNIJS 2016g.



VIRVES VINGRINĀJUMI NR.1


ANITA LIEPIŅA GATAVOJAS ŠOGAD KAM ĪPAŠAM 2016 :)

,,,,OUTDOOR TRAINING



Bicepsa vingrinājums.


Rāpo uz zāli - atmiņas


Rāpo uz zāli

                                                 
                                                                                         ''Rāpo uz zāli'' jaunā gada pirmā nodarbība. 2016


Projekts '' RĀPO UZ ZĀLI''



REKORDU DIENA!


Visplašāk pazīstamais balstu veids ir “balsts uz apakšdelmiem” (balsts guļus, “planka”) – statisks, korseti nostiprinošs vingrinājums, kurš tiek izpildīts noturot pozīciju nemainīgu vai arī kustībā, noteiktu laika posmu. Pastāv arī tādi balsta vingrinājumi, kuri nav tikai statiski-tie ir gan fiziski, gan tehniski grūtāk izpildāmi un pieprasa augstāku fizisko sagatavotību.
Paldies , Dacei.

Projekts '' Rāpo uz zāli''

NEKAS NAV LABĀKS PAR TO, KA PIESPIEŽOT SEVI VISS AIZIET!TRENĒJAM SPĒKU UN IZTURĪBU
Turpinam vingrot un iepazīstināt ar Sevi! Vingrinājums sānu, vēdera un muguras muskulatūrai. Olimpiskā diena 



 



 






























0
BEIKER FITNESS - Tikai kopā varam vairāk!

 .