BootCamp pamatprincips ir grupu nodarbības, kuras parasti norisinās visai intensīvi, vienlīdz lielu vērību piešķirot gan spēka, gan izturības īpašību attīstīšanai. Bieži vien tiek izmantota intervālu treniņu metodika, kurai raksturīgs intensīvs treniņu darbs ar nelielām atpūtas pauzēm. Šāda metodika ļauj produktīvu treniņu aizvadīt neilgā laika sprīdī – BootCamp treniņš ilgs aptuveni stundu, šajā laikā ietverot gan iesildīšanos, gan arī pēctreniņa lokanības vingrinājumu veikšanu. Šo nodarbību laikā tiek nodarbināts praktiski viss ķermenis, jo vingrinājumu loks ir ārkārtīgi plašs. Ļoti daudzi vingrinājumi tiek veikti, izmantojot sportot gribētāja paša svaru, bet slodzes dažādošanai tiek izmantoti dažādi palīgrīki. Šāda metodika ļauj katru nodarbību padarīt unikālu, ļaujot izvairīties no rutīnas. Liela nozīme BootCamp nodarbībās ir tam, ka treniņš notiek grupā. Līdz ar to ir iespēja sportotājiem vienam otru uzmundrināt, kas padara treniņu interesantāku un produktīvāku. Bieži vien šāda grupas nodarbība ir patīkama pārmaiņa tiem, kas trenažieru zālē ieraduši sportot vienatnē.
Bieži nākas dzirdēt, ka BootCamp nodarbības ir paredzētas ļoti labi sagatavotiem sportistiem un tās ir smagas cilvēkam, kurš ar sportu nodarbojas vien pāris reizes nedēļā. Šis apgalvojums ir maldīgs, jo treniņa laikā katrs sportotājs pats var regulēt savu darbošanās ritmu un intensitāti gan atkarībā no savas fiziskās sagatavotības, gan konkrētās dienas sajūtām un noskaņojuma. Svarīgākais uzdevums ir veikt vingrinājumus precīzi un gūt no tā gandarījumu. Protams, katra fiziska nodarbība rada nogurumu, tādēļ BootCamp ir lieliska iespēja ik pa laikam izkāpt no savas komforta zonas, pakāpeniski palielinot slodzi un katram pašam atklājot, ka ir iespējams paveikt vairāk, nekā sākotnēji šķita.
Tiem, kuri vēlas izmēģināt BootCamp nodarbības, ir lieliska iespēja to izdarīt.

0
BEIKER FITNESS - Tikai kopā varam vairāk!

 .